BJÖRK & BERRIES

Jag hade inte ens lagt en tanke åt att lukta på denna serie innan. Varför vet jag inte. Men för några dagar sedan när jag stod på jobbet och packade upp varor kände jag en galet god doft från nånting. Och det var från Björk & berries - Lingonberry rose . Helt sjukt gott luktade det. Så nu finns självklart både duschcreme och bodylotion med denna underbara doft med på min önskelista. Även deras bodybutter med doften wild strawberry skulle sitta fint, speciellt på mina torra "vinter"ben.

   

Många fina produkter med underbara dofter. Helt klart värt att prova. Alla produkter är av naturens ingredienser och med helt naturliga dofter. Det är skillnad på doft och 100% naturlig parfym - Det är vad som står på Björk & berries hemsida. Och nog stämmer det alltid. Har ni inte doftat på denna underbara serie är det absolut dags!

Schampo, balsam, duschcreme & bodylotion på 30ml finns även som resekit. Perfekt om man vill testa på.


Produkter och shop finns på Björk&Berries hemsida.
Finns även att köpa hos tex. Åhléns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0