Första veckan

Första veckan på nya jobbet avklarad!
Det har gått jättebra allting. Och åter igen, ALLA är så glada och trevliga.
Jag trivs verkligen. Och bättre blir det säkert.

Imorgon blir det lite mer allvar känns det som.
Nu har jag ju haft lite av en "lära-vecka" så nu ska väl det mesta sitta.
Har många långa dagar framför mig nu till veckan, men det är bara bra. Hinner jag få in massor med information. Sjukt roligt ska det bli :)

Fick info idag om att den 15e är det extraöppet på City endast för Åhléns anställda. Hur nice blir inte det? En del erbjudanden och annat. Det kommer bli superskoj! Lär bli en o annan julklapp inhandlad den kvällen :)


Kommentarer
Postat av: Myh

var ska ni fira jul =)?

2008-12-01 @ 15:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0