FYFAN VAD GLAD JAG ÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DET GÅR NOG INTE ATT BESKRIVA MIN GLÄDJE JUST NU!

Precis hemkommen från sumpan...
Det blev inget mammavikariat på media/hem med fel helger..
Utan det blev ett vikariat på SKÖNHET med RÄTT helger!

Tack gud! Ibland tror jag nästan att du finns faktiskt..
Eller typ ödet!? Skönhet är det enda egentligen som jag vill jobba med.
Och jag har försökt o försökt sen jag slutade i Härnösand.
Men aldrig har jag riktigt fått chansen, varför vet jag inte.
Jag kan verkligen hur mycket som helst!

Och jag måste nog säga att jag blivit sjukt besviken då jag aldrig fått chansen till att få jobba med det jag verkligen trivs med. Alltid har nån annan gått före mig. Och trots det är det jag som fått dragit en massa och hjälpt till med både det ena och det andra. Helt galet. Aldrig fattat det där riktigt..

Tex Odenplan. Jag fick inte tjänsten för hon valde en tjej som hade utbildning i hårfärg. MEN HALLÅ? Det andra då? Och när hade jag problem med en hårfärg? Jag kan! För nån vecka sen hjälpte jag en kund med hårfärg.. så när hon skulle betala till en kollega åt mig fick hon (Min kollega) kunden att byta färg. Så sen när kunden hade valt den nya färgen och då skulle betala till mig, då va jag bara tvungen att fråga henne om hon ville få grönt hår. Så åter igen bytte kunden färg, tillbaka till färgen jag FÖRST rekomenderade. (Fick då höra efteråt att "Det är tur att vi har dig här Zandra!"

Och seriöst vet jag inte hur många ggr jag hört det. Men ÄNDÅ?

Men nu så! IM BACK! Och jag kommer trivas sjukt bra!
Jag får nu chansen att visa mina kunskaper igen och lära mig ännu mer.
Mina kommande arbetskamrater var hur go som helst + chefen!
En gammal arbetskamrat (Hanna) hade verkligen rätt om henne.

Jag är så nöjd med min dag nu. 1½ timme i sumpan.. im in love.. nästan :P
Längtar tills jag börjar. Och jag kommer njuta av varenda dag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Fan va roligt gumman!! Blir så glad för din skull! =D

2008-11-13 @ 19:50:32
URL: http://elinenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0