Hårfärg

Äntligen!
Jag har lyckats med nåt jag aldrig lyckats med innan.
Eftersom jag bestämt mig för att sluta helt med blondering så har jag vart duktig och faktiskt hållt det. Men min hemska utväxt va jag tvungen att göra nånting åt. Köpte hårfärg från Garnier - Naturligt resultat nr10. Och TAADAAAA! Jag lyckades. Det blev faktiskt helt okej. Jag är nöjd. Köpte även en mörkare nyans som jag ska lägga i underhåret. Men det tar jag imorgon eller på tisdag..

Jobbet i helgen har vart hur bra som helst. Skönhet hela helgen och jag har trivts så jävla bra. Skönhet = Det jag ska hålla på med. Och så mycket beröm jag har fått. Det är så kul. Skönhet är det bästa! .. Det är så jävla tråkigt att jag aldrig får chansen att faktiskt få jobba med skönhet. Det är ju DET jag kan.. Jag kan så himla mycket. Och alla märker ju alltid det oxå. Men ändå!?! Förstår inte :(

Aja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0