Härnösand

Sjukt lång dag igår.
Klev upp 06.00 för att göra mig klar till månadsmötet kl. 08.00 i sumpan. Kan säga att allt kändes hur bra som helst där. Det va mer den här lilla gruppen och gemenskapen som jag toksaknat! Veryvery nice. Sen blev det direkt att åka till jobbet och dess sista dag. UNDERBART. Äntligen! Men dagen va lång för jag jobbade till 20.10. Ni kan ju tro att jag va trött där på slutet. Men jag klarade det. Och jag fick oxå jättefina blommor och en påse med lite läppglanser, ögonskuggor, lösnaglar och andra skönhetsprodukter.. Jag märkte även igår vilka jag va mest omtyckt av. Vissa ska jag absolut komma in o hälsa på. Ja ja, iaf. Direkt efter jobbet blev det bilen upp till härnösand. Och gud så trött jag va. Sov nog mer än halva vägen. Skönt o vakna upp här nu iaf. Har en del o göra idag så hinner inte visa sakerna jag fick utan det tar jag senare. Ska även visa upp grejerna från min beautybag som jag ska hämta hos mamma senare. ÄVEN BIRSTA blir det idag. SEEEEES!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0