Klippt mig

Har precis vart o klippt mig. Jätteskönt kan jag tala om.
Och för första gången på länge fick jag höra att jag har tjockt hår. Tack!

Mindre plattång o slut med allt som heter blondering. Har istället börjat sköta om mitt hår. Det finns fortfarande kvar lite av det sönderblonderade, men det är bara att klippa bort det eftersom. Och många hårinpackningar ska det göras! Så förhoppningsvis behövs det bara ett par klippningar till, och sen är mitt tjocka friska hår tillbaka.

Ledig idag.. och imorgon. Rätt så skönt, även om jag trivs som fisken på mitt nya jobb. Lite ledighet skadar ju aldrig för de :) Städ och tvätt dag idag. Blä! Men men, det måste ju göras de oxå. Ska även plocka fram julgrejerna idag, orkar inte vänta mer :P Några dagar för tidigt, men de finns säkert dom som redan plockat fram o pyntat.. alltså värre än mig.

Imorgon ska jag på in o finn o kika om dom har några söta tomtar. Har nämligen bestämt mig för en viss tomte i år, haha. Har fastnat för dom grå faktiskt. Och självklart för dom där bara lilla näsan syns. Hemtex har några söta, även basehome. Men vi får se :)

Har nya bänkskivor, nytt kakel o ny diskho & blandare i köket nu. Kommer bilder sen. Väntar bara på att skåpluckorna ska komma nu oxå..


Oj.. skriver o skriver. Ska göra annat nu! Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0