Lördag

Jobbat idag. Det har vart en rätt lugn dag, men ändå helt ok.
Efter jobbet inhandlade jag ett par strumpbyxor, en hårinpackning och en julstjärna på fot. Allt från Åhléns, självklart. Rätt nice att vi just nu har 30% rabatt på all julbelysning.. Blev ju jättebilligt.



Mönstret på själva stjärnan syns inte på bilden.


Jag har även kikat på fler grejer idag som jag helt klart kommer skriva ner på min önskelista. Har hittat en bodylotion och en duschcreme nu som jag bara MÅSTE ha :)

Även hittat lite julklappar till andra i min närhet. Så fort nästa lön kommer ska det handlas!

Kommentarer
Postat av: Kim

Åh, vad roligt att se att du har satt upp stjärnan. jag har nämligen lagt undan 3st men jag har velat så mycket fram och tillbaka. det såg ju jättefint ut. har ni den stora eller den lilla föresten?

2008-12-01 @ 09:17:11
URL: http://giirlylicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0