Nytt kök

Helgen har vart helt perfekt.
Mamma och Sören har vart på besök och vi har haft det riktigt roligt. Shopping på fredagen. Drottninggatan och gallerian, sen Kista.. lite mat och lite butiker. Dock va det mest mamma som shoppade lös. Men det är hon ju värd :) Sen på kvällen blev det film. En film som mamma lånade av mig för kanske ett halvår sen, men som hon inte såg förrän hon kom hit, haha. Ja ja, lördagen bestod av en tripp till gamla stan, och även till Aquaria Vattenmusem.. rätt skkoj. Även lite shopping blev det, sen middag här hemma hos oss - Tacos. Väldigt gott och väldigt trevligt. Tv på kvällen, mamma styrde upp alla program. Hon ägde fjärrkontrollen kan man säga. Sen när det va dags att sova stängde hon av tvn oxå, haha. Imorse åkte dom hem, lite tråkigt. Men om 2 veckor åker jag o gubben upp till Härnösand igen.. så snart ses vi ju igen.

Idag har det sovits rejält i soffan, jag har nämligen åkt på en förkylning IGEN. Så jävla typiskt. Jag hoppas det inte blir långvarigt denna gång.

Sen blev det allt tapetsering. Gubben började.. han hann väl hålla på i nån minut tills han blev förbannad och jag fick rycka in o hjälpa till. Det hela slutade (Eller ska man säga började?) med att jag SJÄLV stod och tapetserade hela väggen. Gubben limmade och jag styrde resten. Fan, jag är riktigt stolt över mig själv ;) Jag klarade det. Seriöst, jag KAN tapetsera. Behöver aldrig mer leja in nån annan. PERFEKT!

 Före:                                     Efter:
                     

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fint det blev när det vart klart!

2008-11-09 @ 21:42:05
URL: http://elinenelin.blogg.se/
Postat av: Elin

Jo, två av dem innehåller 15 ml och en 7 ml.

2008-11-10 @ 09:41:08
URL: http://elinenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0