Sista arbetsdagen


Fina blommor från arbetskamraterna..

 


I en påse fick jag även:

Lösnaglar från Broadway




Och läppglanser (Lancôme och Dior) och ett Biothermkit & en ögonskugga från Nivea.

 


Sist men inte minst den söta necessären från Dior med lite makeup i.

 



Jag är nöjd. Lite grejer o testa, alltid lika kul.
Dock har jag ju redan gett bort en del ;)

Biothermkitet kommer hamna hos en nära vän oxå :)




Idag va jag även in på Åhléns i Birsta. GUD VAD FINT NI HAR!!!!!!!!!!!!!!!
Så otroligt mysigt varuhus. Saknar allt & alla jättemycket!!!!
Det va jättekul o träffa alla som va där idag. Alltid lika glada o trevliga :)
Lämnade även ett litet brev  till en som tyvärr inte va där när jag kom..




Avslutar detta inlägg med en söt bild på Falcon (johans hund)
Han ligger här i sängen med oss o tokgosar nu.. Jäkla sötnos!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0