Snabb uppdatering

Jobbade 11-20.10 idag. Fått en hel del gjort faktiskt. Mycket pga av 2 duktiga praktikanter. Hur bra som helst att vi får ha såna lite då och då. Jag är klar med mina expo och har även hunnit med all utfasning som börjar imorgon. Jag själv är ledig, och eftersom att jag vet att det inte är många som gör ens jobb när man är borta/ledig så känns det bra att jag hann. You see.

Sen blev det tåget hem.. eller aa till sumpan för att handla lite mat med gosen. Mamma och sören kommer ju i helgen så lite handling va allt nödvändig. Sen hem, packa in allt i kylen. Och sen STÄDNING.

Allt är nu klart. Det är kliniskt här. Förutom golven som vi får ta imorgon.
Ledig HELA helgen vilket ska bli underbart skönt. Känner att jag behöver det nu. Så all tid går till gubben, mamma o sören. Shopping, lite sovmornar, Aquaria, god mat osv. Kanon!

Kommer kanske inte bli allt för mycket bloggning.. Vi får se. Ha en underbar helg iaf. Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0