Dagen idag

Gåvor från Nivea
Alltid lika roligt att få hem produkter från jobbet. Idag blev det 2 mascaror och en hårspray.

Vi har världens bästa Nivea representant :) Hon är alltid så glad o trevlig och ger oss alltid så fina saker. Fick hårsprayen trots att vi inte ens har den i vårt sortiment. Och en utgångsmarkerad mascara som egentligen skulle på utleverans. Sen nya mascaran från Nivea (Ljusgrön) Sjukt gulligt av henne :)







Jobbet gick bra idag, ingen stress inget bök :)
Bara lugt och skönt. Fick med mig lite fina prover hem oxå när jag handlade. 2 doftprover från nya Versace doften, La base från lancôme (Primer) och nya leg laser från Biotherm.




Haha hade en pajjas inne idag. Han kom fram till kassan o sa "Jag vill jobba här!"Jaha.. sa jag.. "Ja eller praktik eller nåt!" fick han ur sig. Okej, ja men du får nog återkomma på tisdag när våran boss är här. Sen va det inte så mycket mer med det. Han gick vidare i butiken. Senare kom jossan och berättade om en snubbe som frågat om han fick jobba här, oxå hade han dansat runt o sjungit. Helt galen. Samma kille alltså! Haha, och det värsta av allt. Vi hade en civilare idag som tog honom när han stoppade en parfym i fickan. Hahahaha, han kommer till oss och frågar efter jobb, sen snor han samtidigt en parfym!? Bra jobbat.. Ta med det i ditt cv när du kommer in på tisdag :)


 


När jag slutat kom min älskling o Zelda och hämtade mig.. skönt :) När vi kom hem gjorde vi klart i gerbilernas hem. Dom såldes nämligen idag. Tror dom får det bättre nu. Hoppas iaf. Sen gjorde älsklingen god mat. Chiliconcarne, mums fillibabba! Sen har jag lekt kurragömma med Zelda, hon tycker det är skitkul.. jag oxå :P Haha!


Nu ska jag packa.. imorgon drar vi till härnta :) See ya!


Kommentarer
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Hahaha...vilken mystisk kille! Det finns alltför mycket knepiga människor!

2009-04-09 @ 23:02:17
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0