En vän

En gammal Åhléns kollega och väldigt bra vän ringde mig ikväll.
Hanna. Hon är alltid så glad och trevlig. Omtänksam. Tack vare henne hittade jag mitt nuvarande jobb oxå.. faktiskt :) Hon kanske kommer ner till sthlm. Hoppas! Skulle vara skitkul o träffa henne, det är så jäkla längesen nu. Saknar tiden på jobbet med henne.. trots att vi hade tråkigt, hade vi kul. Konstigt va? :) hehe! Nää men, hon är kung! En brud man kan snacka med, vad det än är. Om du läser det här Hanna. Hoppas du kommer ner!!! :) Och tack för att du ringde. Jag blev jätteglad.

Thats it for tonight. Nu ska jag sova. Imorgon är det mycket o göra. Bl.a en del shopping ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack gumman!! Kan bara säga desamma!!! Lovar att komma den helg vi sa. Hade så kul imorgon på festen.

Puss på dig!

2009-04-25 @ 00:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0