Framme i Härnösand

Efter en ganska lång biltur är vi nu framme i härnösand. Skönt som fasen. Vi svängde förbi mini för lite mat. Kebabfavorit blev det för oss båda. Åt den hemma hos mamma. För att korta allt lite snabbt nu så tyckte mamma o co att Zelda va jättesöt.. förutom mammas katt som blev vettskrämd och hoppade ut genom fönstret, haha! Stackars Sigge, hoppas han vågar komma in igen :) Zelda åt kattmat o drack vatten ur kattskålen.. Haha, tokiga hund :) Sen när vå ätit klart åkte vi hem till min sambos föräldrar. Och där väntade Falcon.. Sambos hund. GUD SÅ GLAD jag är över att allt gick bra. Zelda och Falcon är nu bundisar :) Bästa vänner.

Vi hörs mer under helgen.. Nu ska jag se tv. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Johan

Tack för en härlig helg min älskling..

nu ska vi snart gå ut och möta dig.. love you. puss

2009-04-13 @ 15:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0