Idag, lördag

Jag och min älskling klev upp i bra tid för en gångs skull. Vi kom även iväg i bra tid.. för en gångs skull :) Vi drog till Barkarby. Först Bauhaus för lite uteblommor, jord och en blomlåda till det. Sen blev det Rusta för en matta och sen Pc city för nån datakabel.

Senare vidare till sumpan och Åhléns.. Men där va vi inte länge. Gav inget, haha! Vi hade tänkt shoppa både de ena och det andra, men icke! Vi bestämde oss för att åka hem o fixa med blommorna istället. Jag o gubben tog en varsin blomlåda och fixade. Fint vart det, våran balkong är riktigt mysig nu. Fattas bara dynor till stolarna där ute nu.

Vardagsrummet blir bara finare o finare iaf. Från ett ganska sterilt rum till ett mycket mycket mysigare! Och vet ni vad :) Äntligen har vi en ny TV. Sötaste gosen överraskade mig igår.. "Kolla i vardagsrummet, det har hänt nåt..." Haha, och där står en snygg hd platt tv :) Det va fan på tiden alltså!

Iaf, åter till dagen...
Efter vi fixat lite här hemma drog vi direkt till pappa o co. Vi blev ju bjuden på grillning ikväll. Eftersom vi i Sthlm har haft skönt sommarväder idag va det underbart att sitta ute.. Ända tills solen gick ner bakom husen. Sen gick vi in... fick god mat och god efterrätt. Mycket gott :) Och jätte trevligt!!


Jag ska visa er lite bilder på balkongen och vardagsrummet sen nån dag. Även lite bilder från personalfesten igår kväll kommer in så småningom.


Nu orkar jag inte skriva mer här.. Ska istället fundera på vardagsrummet här.. Lite kvar att fixa med. Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0