Jag o vovven

Sitter i soffan nu. Är inte alls särskilt trött. Jäkla dumt att jag somnade på eftermiddagen bredvid min älskling.. eller eftermiddagen.. haha, klockan va väl runt 18.. Jag som ska upp rätt tidigt imorgon. Börjar 9 men jag måste ju ut med lilla tjejen oxå.. minst 40 minuter. Så ja, skylling själving zandra!

Har precis tvättat mitt hår och även tagit bort makeupen. Tänkte smörja in mitt face med supersköna moisture surge från clinique nu. Den ska egentligen inte användas dagligen utan är mer som en fuktbomb som man kan ha nån gång i veckan.. typ som en hårinpackning. But i love it, så jag ska nog använda den mer än så :)

Mm, så är det. Zelda ligger på sin filt nu och toktuggar på sitt ben. Allt hon får tag på tuggar hon på.. tror det kliar i hennes tandkött. Tack gud att hon låtit bli skor o dylikt iaf :) Pinnar, leksaker o ben håller henne sysselsatt än så länge :)

Godnatt folket. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Kim

Du borde prova det.. Det ger dessutom lite stadga så det kan ju vara därför också som jag tycker om det men jag tycker att jag har testat de allra flesta märkena och jag kunde inte tro att jag skulle falla för det billigaste..



tror att det är på kampanj vid nästa byte om du ska köpa det iaf :) Ha en bra dag och vecka. kram

2009-04-06 @ 07:46:18
URL: http://giirlylicious.se
Postat av: *Sandi*

Gillar verkligen att kolla in din blogg gum's!! Alltid nått nytt inlägg här =)

2009-04-06 @ 10:54:50
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0