Klockan är mycket

Ja, nu har den blivit för mycket om man ska kunna komma upp ur sängen vid 6-tiden imorgon. Så varför sitter jag här..

Har precis kört Nutribronze och jag blev glatt överraskad av doften :) Luktar 100grr bättre än Dove.. och 1000ggr bättre än vanlig brun-utan-sol. Så vaknar jag imorgon med en fin gyllene färg så kommer jag absolut fortsätta med Nutribronze :)

Mmm mer då..
Va ute med Zelda nästan nyss. Vi gick en sväng förbi älsklingens jobb, och vi hade sån tur att han faktiskt va där nere på parkeringen. Så jag fick en puss.. eller tre och Zelda fick vifta på sin svans av glädje att se sin husse.

Aaa, nää nu kanske?
Eller förresten.. Jag har klippt mig idag. Gissa om det va skönt. Jävla svintohår. Dags att det blir "normalt" igen tycker jag.. har väntat länge nog nu. Hehe :) Imorgon blir det Niveas hårspray för lite extra volym. Härligt!

Jobbar imorgon, lördag, söndag, måndag o tisdag. Sen tror jag att jag är ledig på onsdag om det inte va torsdag. Men iaf. Då måste jag iväg för att skaffa mig ett par skor.. eller fler. Och en vårjacka. Visst, det är kyligt vissa dagar, men kan inte gå runt i vinterjackan forever? Nää. Precis.

Godnatt nu!

Kommentarer
Postat av: Myh

Hoppas det går bra på jobbet idag syster :) puss, love you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0