Puss på er!

Finns för många inkompetenta människor. Det är nästan så att man blir rädd ibland. Det sjuka är att jag aldrig varit med om såna här typer i mina tidigare arbeten. Frågvisa och irriterande. Förstår inte varifrån dom får sina frågor ens. Så självklara saker ibland. Vad händer, seriöst. Otrevliga och otacksamma är ni oxå.

Saknar norrland. Så nu har jag fått ur mig det oxå.

______________________________________________________________
                                 

Sen en till sak. Jag är en riktig bitch, och jag ger alltid dubbelt tillbaka när jag blir orättvist behandlad. Jag är fan ingen ängel, så sluta tro det. Och sluta dadda med mig..





Tröja från Nelly
229kr

Kommentarer
Postat av: *Sandi*

Bäst man ser upp då.. skrattar

Näää skojar bara. Tycker du e bäst - även om du skulle vara en bitch haha! Stor kram!!!

2009-04-18 @ 07:57:37
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0