Spara hundralappar

Shit, vilka erbjudanden! Detta kan du inte missa!!!




Alla Lancômes mascaror 129kr /st
Dock en mascara per kund. Men hallå, 129kr. Det är galet bra!!

SANDI!!!!!!!!!!! Fatale finns i svart :)



Clinique giftset
Moisture Surge (Min favorit) + Fuktsprayen och läppglans för endast 399kr.

Lolita Lempicka Edp. 50ml för endast 399kr
Doftar viol, iris, musk och vanilj. Kan tänka mig att den luktar gott :)

Ralph Laurens Rocks (Enligt mig) godaste sommardoften. Cocos så det bara skriker om det.. Mmm love it :) 100ml för endast 419kr. Inte dåligt!!



Ordninarie pris i butik tänker jag inte ens skriva ner här.. Det är töntigt. Man sparar HUNDRALAPPAR på att shoppa på nätet. Helt klart. Speciellt hos BEUTYPLANET.SE

Så kika in där.. Dom har galet många bra erbjudanden...
Och massor av olika (Fina) märken!!!

Kommentarer
Postat av: Kim

men, va sjukt.. Jag blev relativt nöjd! Utväxten försvann helt men jag tycker ändå att jag blev lite gul trots att färgen fick sitta hela verkningstiden. jag som trodde att jag skulle bli grå. Hällre grå än gul.



Sjukt va olika det kan vara från person till person.

2009-04-16 @ 00:10:27
URL: http://giirlylicious.se
Postat av: ღ Marica Wikℓund

Är inne o läser imellanåt & tänkte bara säga hej & visa att man är här :)



hoppas allt är bra i storstaden!

2009-04-16 @ 10:17:53
URL: http://weklund.blogg.se/
Postat av: Kim

Haha ellerhur.. man har inte varit så snäll mot håret alla gånger.. Vad använder du nu för tiden?

2009-04-16 @ 11:23:29
URL: http://giirlylicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0