Utmanad av min kollega

Hihi, kul sandiii diii.... Då kör vi :)


10 saker jag har gjort idag:

1. Duschat 
2. Borstat tänderna
3. Åkt tunnelbana
4. Jobbat
5. Ätit en macka till lunch
6. Gått på en promenad
7. Ätit middag
8. Gjort mat till Zelda
9. Legat i soffan och vilat
10. Läst lite bloggar




 
Första... :
- Första bästa kompisen
- hm.. Anna-karin
- Första bil - Ingen
- Första kärlek - Första riktiga.. David
- Första husdjur - Min katt Missan 
- Första semester - Bra fråga
- Första jobb - Telefonförsäljare Resultat
- Första köpta skiva - E-type
- Första piercing - Öronen 
- Första konsert - Ingen..



Senaste...: 
- Senaste alkoholdrycken
- En smutt på en hutt
- Senaste bilfärd - Härnösand - Stockholm
- Senaste filmen du såg - Ingen aning
- Sista ringda telefonsamtal - Johan
- Senaste bubbelbadet -Ingen aning
- Senaste spelade CD-skiva - Nån bränd 
- Senaste gången du grät - Kommer inte ihåg
- Senaste måltiden - Potatisbullar


Saker jag har på mig nu:
Mjukisar och tshirt

Har jag någonsin...
- Dejtat en av mina bästa kompisar? Ja
- Blivit arresterad? Nej
- Blivit kär vid första ögonkastet? Ja!!!!
- Fastnat med blicken i någons urringning? Ja det har nog hänt
- Sagt att jag älskar någon utan att mena det? Vet inte
- Busringt till någon? Haha ja många ggr



Mina favoritsaker (ingen rangordning)...


    
Mobil, Dator, Sängen, Vovven....


4 st personer jag känner att jag kan berätta allt för...
- Min bästa vän, Elin
- Min Sambo ,Johan
- Min mamma
- Min lillasyster, My



3 st val...
- Blått eller rött? Rött
- Sommar eller vinter? Sommaren
- Choklad eller chips? Lätt, choklad!!!


2 st saker jag vill göra innan jag dör...
1. Åka utomlands
2. Bli nåt stort :)



1 st sak som jag ångrar...
Ångrar saker jag inte gjort...




Jag utmanar Elin, Jannice, Samantha och My :)

Kommentarer
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning :)

2009-04-14 @ 15:05:55
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Samantha

ooh en utmaningen, men wzup med bilderna? ska man ha med dom också? :P måste jag veta innan jag gör det :P

2009-04-16 @ 13:12:10
URL: http://samanthasanchez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0