Vuxna människor

Beter sig som småttingar ibland. 12-åringar.
Är ni 12år, är jag 12år. Väldigt simpelt! :) Nu lägger jag ner den punkten.
_______________________________________________________________________

För att komma till något roligare. Eller roligare vet jag inte. Zelda väckte mig i natt runt halv 3, hon gnällde som satan.. och jag antog att hon ville ut. Hon va ju lös i magen igår, så kanske fanns det kvar. Jag va alldeles för trött och seg för att ta mig upp ur sängen.. men klev upp o öppnade sovrumsdörren iaf så hon kunde gå fritt i lägenheten om hon nu ville det. Bad till gud att hon inte skulle skita inne och försökte somna om. Vilket gick så där, för bara några minuter senare hörde jag ett ganska högt rinnande ljud. Jippi tänkte jag. Antingen är det några rör som låter i huset eller så är det Zelda som gör sina behov. Fick såklart kliva upp och titta vad som pågick. Och visst.. Det första jag ser är Zelda som kommer krypandes.. Det sa ju faktiskt allt. Jag gick runt o tittade men såg inget. Inte förrän jag gick inte i vardagsrummet o kollade vid ballkongen. Där låg det bajs bajs bajs.. men ändå inte så mycket som det lät. Så jag sa till Zelda "Det är ingen fara gumman, det gör inget". Jag gick o hämtade toapapper, och sen när jag precis skulle rulla upp lite papper o torka ser jag PÖLEN SUNE!!!!! Säkert en 40cm pöl av RÄNNSKITA låg där precis vid ballkongdörren.. Enda upp på dörren va det skit. Shit tänkte jag. Hur kan så mycket bajs komma ur en sån liten hund? Och när jag ser all skit kommer även lukten såklart. Jag ville kräkas.

Det räcker där va? Tack älskling för att du moppade och torkade upp allt när du kom hem från jobbet. Du är bäst.

_______________________________________________________________________

Annars har det inte hänt så mycket mer. Jobbat idag. Har gått bra. Fått ganska mycket gjort faktiskt :) Nu är jag hemma med min älskling.. Han gör mat. Blir en god gratäng med bandspagetti och fläskfilé. Mums! Jag ska umgås lite med honom nu.. Så vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Lät jobbigt det där med vovven men jag hoppas hon mår bättre nu. =)



2009-04-19 @ 21:52:23
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0