Zelda

Igår kväll åkte vi till Sala för att hämta en hårig fyrbent kompis.
Zelda heter hon, är 10 månader gammal och en riktig liten buse. Full med energi.

Hon är en blanding mellan schäfer och dobberman. Jättefin :)
Ja, så nu är vi hundägare oxå. Iaf på prov tills vi ser om allt fungerar med våra rutiner osv.

   
  

Har varit ute hela dagen idag, gått i skogen bl.a.
Hittade vårens första tussilago oxå. Äntligen är det vår :)
Även söta blommor utanför vår port.

  

Det va allt för idag. Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: *Sandi*

Ååååå så fin hon är!!! =)

2009-04-02 @ 06:27:58
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/
Postat av: ullis

Grattis till vovven, hon var supefin! Föresten tänkte fråga dig om en tjänst, du som är så duktig på smink och skönhet. Jag är väldigt känslig runt ögonen och har letat efter ett bra sminkborttagningmedel men hittar ingen bra, har du nå tips??

2009-04-02 @ 09:39:25
URL: http://ulrikasorlander.blogg.se/
Postat av: ullis

Nej faktiskt inte, har inte vågat pröva då jag på en gång blir alldeles röd och torr med dom jag hittils provat.Tänkte jag måste fråga dig som har koll :) men jag har Clinique´s 3-stegsprogram och det funkar perfekt så kanske ska pröva deras då?? du vet inte vad den heter?? är så jobbigt när man inte kan köpa en vanlig sminkborttagning som alla andra :( Kram

2009-04-02 @ 18:35:27
URL: http://[email protected]
Postat av: Madde

Hej vännen

Vad kul att ni skaffat hund. Hoppas verkligen att det kommer att funka och ha henne. Hon ser riktigt fin ut. Pappa, kim och jag åker ju till Barcelona på torsdag, men hoppas att vi kan ses när vi kommer hem. Hälsa Johan

Kram Madde

2009-04-03 @ 09:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0