Då så!

Då kör vi.
Det får se ut så här så länge,
när jag har mer inspiration och ork fixar jag allt här.


Först vill jag bara säga att jag tycker det är vidrigt med tjejer som kommer med långt stubb under armarna. Och ännu vidrigare är folk som luktar apa. Jag hatar det. Jag vill bara kräkas när jag har såna kunder.

Sen undrar jag vad det är för fel på vissa. Totalt inkompetenta!
Ingenting där bakom.. ingenting!

Jag är så galet less på alla puckon.
Hade så mkt jag skulle skriva ner här, men nu kommer jag inte ihåg nånting av det.Händer så mycket på dagarna när man jobbar.. sen glömmer man bort det där roliga eller sjukt dumma, som man så gärna hade velat dela med sig av till er.

Hoppas ni har hittat tillbax hit nu efter mitt flängande fram o tillbax.
Och åter igen kommer jag först och främst skriva för mina nära och kära.

Kommentarer
Postat av: Jannice

Ja, det ska vi.. men den här gången inte tillsammans =/

2009-08-19 @ 20:33:54
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0