Härnösand

Tidig morgon igår. Jag klev upp vid 6 tiden.
Packade klart det sista, dushade och gjorde mig klar.
Tog tbanan till fridhemsplan för byte till nästa mot tcentralen.
Mitt tåg till härnösand gick 8.30. Kom dit lite tidigt, men hellre det än att komma för sent. Fick en skön fönsterplats och satt med min musik hela vägen till sundsvall där det blev byte till buss.

Mamma hämtade upp mig på busstation. Sjukt trött kände jag mig. Men trots det va jag tvungen att ta mig in till stan.. styra upp lite kläder, sprit osv inför kvällen. Försökte göra allt lite snabbt, för jag orkade inte med att nån skulle känna igen mig..

Kvällen blev iaf inte som planerat. För under dagens gång blev min hy värre än någonsin.. Har förmodligen o göra med hur ja mått den senaste tiden, all stress och alla tidiga mornar med lite sömn. Jag bara kände att ingenting gick min väg. Jag hade kunnat haft dom snyggaste kläderna, den finaste frisyren och den bästa makeupen. Men med dom plitorna i ansiktet hade det ändå inte känts roligt. Så jag stannade hemma.. Förlåt igen!

Jag o mamma hyrde film istället som vi såg här hemma. En film jag redan sett iofs, men som lätt är värd o se 2 ggr. Vi gjorde fruktsallad o tog det bara lugnt. Gick o la mig ganska tidigt. Välbehövligt kan jag tala om. Somnade på studs!

Imorse halv 9 ringde väckarklockan. Dags för powerwalk!
Japp, det är sant :) Jag har nu lovat mig att under dessa 2 veckor som min älskade älskling går sin fjällvandring o blir smal o snygg ska jag allt kliva upp på morgonen o gå en timmes promenad. Så det gjorde jag.. o mamma följde med hon oxå. En skön prommis ute på landet. Kunde inte blivit bättre. Bra start på dagen.

Sen har jag bara legat hemma. Sovit lite, myst med sigge sötnos och datat lite. Tänker nog inte göra så mycket mer än så heller.. Tänker ta det lugnt. Min kropp mår inte bra. Väldigt tydligt!

Nä, man kanske ska kika vad mamma gör för nåt.
Hare fint. Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0