Ibland undrar jag..

Sitter här och funderar nu..
Jag undrar vad personer som inte känner mig privat egentligen tror att jag är för nån? Det skulle vara så himla roligt o veta. Är jag den där tystlåtna, lite svåra kanske? Tjejen som aldrig snackar. Jag tror faktiskt att många tror så. Det är ju lite kul ändå. För jag är absolut inte sån. Om mina närmsta vänner och min familj skulle förklara mig, skulle förmodligen dom som inte känner mig aldrig tro att det va samma person. Ingen här nere i sthlm känner mig till 100%. Förutom min kärlek då som känner mig ännu bättre.

Haha!
Jag ler. Det är skönt. Faktiskt. Jag är anonym. Det va jag inte förut.. eller rättare sagt det är jag inte när jag är hemma i härnösand. Mina vänner känner mig som den sjukt galna tjejen.. ideér som sprudlar, tokigheter och skratt hela tiden. Mycket fest. Mycket fest. Den som inte bryr sig om så mycket utan bara lever. Det är jag.

Sen har vi mina sk "ovänner".. dom som på ett eller annat sätt haft något med mig o göra, men som inte gärna har det längre. Dom hatar mig. Dom ser mig som en liten spyfluga. Jag har förmodligen gjort klart ett o annat hos dem. Eller så har jag helt enkelt gjort något otrevligt mot dem. Oftast av könet: puppa!

Jag tror att jag är allt annat än den tystlåtna, tråkiga, konstiga och svåra tjejen!
Eller vad säger ni mina vänner?

Charmigt! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0