Nä men... vad oväntat!

Efter en rätt lång dag på jobbet är det så skönt o komma hem..
Jag hoppades verkligen att allt som hade med kampanjer att göra skulle vara klart idag. Men så kommer man till jobbet, och det finns massor att göra. Det är så jävla fel. Annonserna går ut idag, så idag ska allt vara på plats. Men nä. Varför göra nåt riktigt när man kan slarva sig igenom allt. Jag stoppar där, för att inte göra någon irriterad eller arg.

Annars då? Jora, det rullar på. Jag skiter o pissar i vanlig ordning. Längtar hem till härnösand och har precis lättat mitt hjärta. Precis som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Myh

Bästaste syster! Du skulle behövas på åhléns här i Umeå också, det ser alltid ut som skit här. Du är bäst och jag saknar dig! Puss, love you

2009-08-21 @ 21:19:34
URL: http://blogg.vk.se/myh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0