Onsdag idag

Klockan har hunnit bli ganska mycket.
Har hunnit med en del idag iaf. Clinique kurs imorse kl 9.
Fin gåva fick vi, dock samma information som jag fick av victoria sist hon kom på besök. Jag hade alltså klarat mig utan det hela, speciellt på min lediga dag.

När jag kom hem kröp jag ner under täcket med min älskling. Mysigt :)
Jag slocknade på en gång. Tror inte ens J märkte att jag kommit hem..

Klev upp för nån timme sen. Då blev det tvättning. Måste passa på idag, för på lördag åker jag ju hem. Då vill jag ha rena kläder med mig.. och jag jobbar HELA dagen imorgon, likaså på fredag.

Ska snart väcka gubben. Sen ska vi iväg o handla upp matförrådet här hemma. Måste styra upp lite mat som är enkelt o laga ihop eftersom jag ska stå för middagarna själv nu.. shit! Hur det ska gå vet jag inte.. men det går nog :) Kommit fram till att smoothies är något jag kommer leva på. Självklart lite mat oxå, men ingen lyxmat inte.

Längtar ihjäl mig tills på lördag. Ska bli så otroligt skönt o komma hem.
Rensa huvudet lite. Dom som träffar mig på dagarna har inte missat att jag mår dåligt. Men jag ska fixa det nu. Och det finns inget bättre ställe att fixa det på än uppe i norrland. Lugn o ro, förstående vänner och min bästa mamma. Ni kommer få ge mig råd råd råd. För nu är det slut med det här. Jag orkar inte mer helt enkelt.

Nää nu ska jag väcka upp min älskade sömntuta. Ses o hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0