Så här på en torsdag

Idag är jag ledig!

Gissa hur skönt det känns?
Sen jobbar jag konstant här framöver, nån stackars liten ledig dag kanske jag har.
Men det gör inget, det är lugnt. För jag drar ändå sen.. till härnösand. 1 vecka blir jag där. Så jäkla härligt. Jag längtar verkligen.

På tal om ingenting, så fick jag ett myggbett på mitt ben sist jag va i härnösand.
Nu har det lyckats VÄXT, blivit RÖDARE än RÖTT och ser mer eller mindre förjävligt ut. Plus att det kommit små små blåmärken runt själva bettet oxå. Vad kan det vara? Kan det ens vara ett myggbett? Det är stort som en femkrona nu (?) Aldrig varit med om nåt liknande.

Ja ja, eftersom jag är ledig idag ska jag ägna hela dagen åt min kärlek.
Min underbara J. Vi ska nog åka iväg en sväng o kika i lite butiker.
Bara han vaknar :)

Åhh, förresten! Jag har hittat mitt DRÖMHUS! Så jävla perfekt.
Har försökt hitta nåt fel för att komma på andra tankar, men det går inte.
Huset är så grymt fint, både inne och ute, på tomten och runt om. Helt enkelt perfekt. Tänker inte visa det, håller det för mig själv. För ni får det inte ;) Det är mitt!

Nu ska jag lägga på sista makeupen.
Sen ska jag få i mig nåt o sen väcka gubben. Ha en bra dag alla. Jag hoppas att vi ses när jag kommer hem. SAKNAR ALLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0