Aldrig igen

Jag blev satt i en sjukt obehaglig situation idag på jobbet..
Sitta i ett rum med två personer som frågar hur man mår när man har gråten i halsen är ingenting jag vill vara med om igen. Jag kunde knappt få ur mig något. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Aldrig har jag varit med om något liknande. Jag förstår att det hela bara va väl menat. Men för mig blev det enbart en jobbig situation. En situation som gjorde mig ännu mer upprörd. Gillade det inte alls :( Jag kan inte förklara men det kändes oerhört jobbigt.

Jag är inte den personen som öppnar upp mig för alla. Det är bara så. Jag vill inte vara så och jag kan inte vara så. Vill jag prata om något så gör jag det, det lovar jag. Är det något som tynger mig, så pratar jag ut om det om jag vill göra det. Men jag väljer att inte göra det på jobbet. Helt enkelt för att jag inte vill.

Hela den här situationen gjorde så jag bara blev mer ledsen :(
Jag kom hem och föll i tårar. Något som jag inte ens ville. Jag ville komma hem glad. En kvart med min älskling va vad jag fick ikväll.. och jag grät (?) Jag ville ju inte det? Jag ville komma hem, kramas pussas och skratta. Jag kunde inte :( Jag kunde inte hålla inne. Förlåt! 


Om någon undrar hur jag mår.. fråga mig personligen bara.
Det är så enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0