Info

Så vad gör man när man har tråkigt?
Jo just det.. en liten liten lista..

_________________________________

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
2 på ena och 2 på den andra

Vilken svordom använder du mest?
Satan

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
1½ timme innan jag ska iväg, oftast 7.30 & 8.30

Hur många resväskor äger du?
1

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Nej.. knappt annars heller

Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA Maxi, Coop Forum och Hemköp

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Mm ta bilden!

Vilken var den senaste filmen du såg?
Sommaren med Göran

Har någon av dina vänner barn?
Ja, många

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Ett hus i Härnösand

Har någon någonsin kallat dig för lat?
Haha ja

Tar du någon medicin för att hjälpa dig att somna snabbare?
Behövs absolut inte

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
CD.. Äger inte ens en cd-spelare

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Chokladmjölk

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Nej.. inga hemlisar

När var senast någon stötte på dig?
Idag, min pojkvän stöter alltid på mig

Vad åt du till middag?
Hemmagjord pizza

Använder du huvtröjor?
Ja, när jag är hemma

Kan du vissla?
Ja

Vem var den senaste som ringde dig?
Älskling

Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Allt som håller sig nere på marken

Tror du att folk pratar bakom ryggen på dig?
Tror? Jag vet

Vilket riktnummer befinner du dig i?
08

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja, men det va ingen favorit

Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Halvstort

Hur många syskon har du?
4 st

Är du blyg inför det motsatta könet?
Verkligen inte, snarare tvärtom

Vilken film kan du alla replikerna till?
Haha shit.. ingen

Äger du några band t-shirts?
Aldrig haft nån riktig idol, så nej

När flög du senast?
Flera år sedan

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
4

Läser du för skojs skull?
Ja ibland så

Pratar du några andra språk?
Engelska

Skänker du pengar till någon välgörenhet?
Brukar bli till rosa bandet och röda korset

Diskar du din egen disk?
Nej, det sköter diskmaskinen

Har du gråtit offentligt?
Ja

Har du en stationär dator eller en laptop?
Både och, men använder bara min laptop

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja, vill alltid utvecklas

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Tatueringar kommer förmodligen i framtiden

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej, jag brukar vara ganska på själv

Kan du kasta macka?
Haha, nej. Sjukt dålig på de

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej

Vem har du med dig in på bion?
Älskling

Vem var din favoritlärare?
Haha oj.. jag och skolan.. ingen aning

Vad har du för väder?
Höstväder

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Ja, varför inte

Har du en blogg?
Ja

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Måste nog säga pass på den

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Faller oftast för personligheten

När sov du senast på golvet?
Ingen aning

Vilken är din favoritdrink?
Första jag tänker på är midori eller rosa pantern
Annars en helt vanlig grogg

Gillar du din boende situation?
Njae, kan jag väl inte påstå. Ett litet litet hus i en liten liten by vore sååå mycket bättre

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
8-10 timmar

Äter du frukost dagligen?
I stort sett aldrig

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Stressiga ibland, men knappast fullbokade

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Haha, kan man väl säga

Vilken är din favoritfrukt?
Måste nog säga apelsin och alla som hör till den familjen

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej verkligen inte.. kollar inte ens

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
25

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Beror på. I en nyhetstidning eller liknande bör det väl vara rätt?

Tror du på liv på andra planeter?
Finns säkert nåt som rör sig

Bästa snabbmaten?
Helt klart big boy

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Vet inte.. jag själv kanske. Mitt blodsockerfall

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Man

Vad var det senaste du åt?
Choklad

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Motsatta är dom enda jag kommer överens med!

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Tror pappa valde, mamma hann nog aldrig säga nåt

Gillar du senap?
Ja, johnnys!

Sover du på sida, mage eller rygg?
Både sida, mage och rygg

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej det har jag inte

Tycker du om att krama folk?
Jag kramar dom som förtjänar en kram. Någon jag verkligen tycker om.

Skulle du säga att du är trendig?
Inte direkt va

Äger du en digitalkamera?
Ja

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?
Skulle skratta och avböja bestämt

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Haha Star wars. Aldrig sett

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Beror på. Bryr mig inte så ofta, bara om det är sjukt viktigt

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Läser inte ens

Tycker du att du är attraktiv?
Man har ju sina dagar, helt klart

Vart köper du dina kläder?
Oftast ginatricot & H&M

Vad är du allergisk mot?
Apelsiner och hundslem

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Ja, kan sluta äta mitt i en måltid faktiskt. Inte alltid, men ofta

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Tror att det skulle vart Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0