Alla hjärtans dag

Dagen idag:
Vaknade ganska tidigt, vi hade ställt klockan på kvart i nio för att komma upp i tid o inte slänga bort hela dagen på sömn.. som vi annars kan vara ganska duktiga på. Helgerna blir ju så korta då. Vi låg dock kvar i sängen o pratade lite imorse. Vi hade bestämt sen innan att alla hjärtans dag presenterna skulle ges senare på dagen.. men trots det sa min söta älskling att han ville ge mig min innan vi klev upp. Så okej då :) Och gissa vad jag fick!?!? Jo, wild strawberry.. JIPPI! Glad tjej!!! Fick både body butter och body lotion :) Vi låg o prata lite till o jag kom fram till att jag ville ge min present på en gång jag oxå.. så jag gjorde det. Och gubben blev allt glad han oxå! :) Vi hade kommit överrens om att inte göra nån stor grej av dagen.. så vi har bara tagit det lugnt idag. Åkt lite bil, shoppat lite, haft besök av pappa o co, åkt lite mer bil o nu sitter vi i soffan o kikar lite på tv. En skön dag helt enkelt.


Måste berätta en grej till oxå :)
Haha, min älskling fick bl.a ansiktsmasker av mig i sin lilla presentpåse. När vi kom hem för en stund sen tänkte vi att vi skulle prova en. Jag älskar ju sånt där :) Hehe! Annars skulle han aldrig någonsin kleta in sitt ansikte med nåt dylikt ;) Vi gjorde som det stod och jag hjälpte gubben med att dra ut kletet i hans ansikte.. Så när vi är klar säger han "Det bränner".. Men det ska göra det säger jag.. "Ja men det bränner" säger han. Bränner det, eller är det pepparminten som bränner frågar jag.. "pepparminten är det nog" svarar min älskling.. Ja, men det är ju bara 10 minuter den ska sitta så det är nog ingen fara.. Samtidigt talar jag även om att jag fick nästan brännskador en gång när jag gjorde en ansiktsmask.. ( Jag är galet känslig!) ... Han blir samtidigt bara rödare o rödare i ansiktet.. Men gud, tvätta bort det säger jag, du är ju alldeles JÄTTERÖD..!!!! Han tvättar o tvättar.. Och nu sitter han med illrött ansikte. Min älskling tålde fan inte den där masken.. vad hade hänt om han hade haft den kvar 10min? Samma som jag fick förmodligen.. Haha.. ojojoj... förlåt gubben :)


Kommentarer
Postat av: Myh

Syster :) lever du??? HIhi väntar på uppdatering =D

Postat av: Madde

Jättestort tack för en mysig fika. Kul att se hur ni har det.

Kram Madde

2009-02-16 @ 06:51:05
Postat av: Emelie

Hej hej! varifrån har du fått tag på friis & co bannern? Kram, Em

2009-02-16 @ 17:57:25
URL: http://madebyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0