Åter till Aussie


STORSUCCÈN FRÅN LONDON!
Aussie 3 minute miracle Reconstructor
Deep Conditioner


Köpte denna inpackning för några dagar sen. Den är verkligen kanon. Mitt torra hår blev underbart mjukt o härligt. Så har ni torrt/trasigt hår.. kanske sönderblonderat eller liknande. Testa denna serie! Jag kan tänka mig att håret blir silkeslent om man använder både schampo, balsam o inpackning. Finns självklart för andra hårtyper oxå.




Fick en kommentar tidigare från någon som hört att man kunde tappa håret av denna serie. Men neej, tappar man håret av nån produkt tror jag mer att det beror på att det är nåt man inte tål i produkten eller att det handlar om nånting annat som är fel i kroppen..


Kommentarer
Postat av: Samantha

hahahaha jag menare! klev in en gosse med skidor på pendeln idag.. jag och mamma kollade på varann och började as garva och börja dra massa skämt xD jorå, uttråkad som fan utan jobb och allt men annars är det väl bra :P och finnarna börjar att vifta med vita flaggan xD ansikts krämen var skit braaaa :D hur är det själv? du har inte lust att "hooka" upp mig på din avdelning på åhléns ;) ;) ;) ;)

2009-02-06 @ 20:13:07
URL: http://samanthasanchez.blogg.se/
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

Kul att du gillar vår blogg, Zandra! /Tass, katterna på Katthemmet Kompis

2009-02-06 @ 20:28:55
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0