Blogg.se är segt!

Shit asså! Orkar inte blogga så länge det segar så som det gör.. har vart såhär några dagar nu. Skittråkigt!


Ny vecka, nya tag. Har hittills inte fått något samtal från läkaren om blodproven.. Bra bra. Jobbat hela dagen idag, vi har slitit ner ALL biotherm o Lanocôme.. torkat bort allt äckligt damm o satt om produkterna lite finare :) Dock är det inte helt klar än.. så det blir fortsättning imorgon. Ja, mer än så har det inte hänt idag. Kom hem till en jättegod köttfärspaj som min älskling gjort :) ÄLSKAR DIG underbaring.. min kock :)

Nu ska jag kramas. See ya!


Nu vet ni varför det är så dålig uppdatering här.. orkar helt enkelt inte när sidan är sååååå seg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min älskling.. Du är för underbar. ligger här i soffan och längtar efter dig trots att du bara ligger fåtalet meter ifrån mig. du ligger troligen och små snusar på kudden nu. jag ska bara se detta program klart sen så ska jag allt komma in och krypa ned hos dig.. ÄLSKAR DIG//Johan

2009-02-16 @ 23:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0