Bra Schampo!

Schampo med en protein-berikade äggingrediens,
ger näring och glans åt alla hårtyper.

Jag fick äran att faktiskt prova detta schampo, och skriva lite om vad jag tyckte om det. Nu har jag använt det flera ggr och tycker absolut att det är ett schampo som är värt att testa om man känner att håret är lite torrt, platt o tråkigt.


Mitt hår kändes galet rent efter att ha tvättat det med detta schampo, jag fick en härlig volym och håret kändes inte alls lika torrt längre. Jag kommer absolut testa fler av Mario Badescu´s produkter.

Mario Badescu -


Kommentarer
Postat av: Jossan

hmmm, ska kolla in det... har en jättebra proteininpackning hemma men detta schampoo låter ju great

2009-02-18 @ 15:59:35
URL: http://littlepinksecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0