Dumma körtlar!!!

Ärtliknande körtlar på halsen.. precis nedanför käkarna. Nu har dom vart svullna ett tag och jag börjar bli less på det :( Ska jag behöva gå till läkaren igen? Jag va ju nyss där med mitt eksem och då kände hon ju även på min lilla körtel på höger sida. Nu har jag ju fått samma sak på vänster sida oxå och det är ömt! Dock har svullnaden lagt sig litegrann.. men den finns där fortfarande. Så, ja naturligtvis kommer hypokondrikerzandra! Nu är jag sjuk..

Men det är just det som är grejen. Jag är inte de minsta sjuk. Dom har bara kommit av ingen anledning? Eller aa, lite (ytterst ytterst lite) förkyld har jag väl vart.. Och sen all eksem jag fått.. men vafan. Hur går allt detta ihop? Fattar inte. Får nog ta o besöka vitarocken igen. Helt klart. Onsdag blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0