Here in your arms

Drog precis hem låten som alltid påminde mig om min kärlek förut. Innan vi ens va tillsammans. När vi bara sågs ibland av slumpar. Glömmer aldrig när du satt där på gräset, det va andra gången vi sågs. Jag och 2 vänner kom till den där utefesten.. Och där satt du. Du log sådär som bara du kan göra. Det pirrade i hela min kropp.



Efter att inte hört så mycket från dig på 2 veckor var jag överlycklig över att se dig igen. Skulle jag få pussa på dig igen? Ni läsare.. ni vet när man har en liten sommarflört, allt är nytt o spännande.. Men man vet inte om det blir något seriöst eller om man aldrig kommer ses igen. Men vi sågs igen.. och igen.. och igen. Underbart :)

Åter till låten - Here in your arms. När jag sov hos dig hade du alltid din lilla klockradio på.. rixfm spelade den där jäkla låten jämt. Och när jag låg där o kollade på dig när du sov, insåg jag vilken galet fin människa du va.. och den där låten lyckades alltid komma i samband med att jag låg bredvid dig. Den påminde mig jämt om dig. Det gör den nu med när jag lyssnar. Den är på nåt sätt vi. Älskade att ligga i din famn, jag kände något speciellt redan från första kvällen.

Kommer alltid älska att ligga i din famn, du ger mig en trygghet som ingen annan. Jag älskar dig Johan! Mer än något annat!

Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

FÖRLÅT, verkligen för att jag gör en reklamkommentar men jag vill bara att den här tjejen ska uppmärksammas !



Hatar du tjuvar precis som mig !?



http://ksundstrom.blogg.se/ har stulit min designidé rakt av ! :@ Läs mer på min blogg !





/ En tjej i storstan

2009-02-07 @ 20:25:14
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad tycker du om att Jessica Simpson gått upp i vikt? Kika gärna in i min blogg och skriv vad du tycker.



Kram.

2009-02-07 @ 20:43:45
URL: http://thisiseemelie.blogg.se/
Postat av: *Sandi*

Guuuuuud så sött inlägg!! Visst är kärlek de BÄSTA som finns =)

2009-02-09 @ 10:12:51
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0