Nattkräm för håret

Nattkräm för alla hårtyper från ghd.
Som många säkert redan vet så är jag i stort behov av fuktgivande kurer till mitt hår. Efter många många blonderingar i många många år så är inte håret i det bästa skicket. Men jag har kämpat länge nu, och är på god väg till att få tillbaka mitt mjuka tjocka hår. Klipper mig regelbundet och gör galet många inpackningar. Inga mer blonderingar, nu är det toning och milda färgningar som gäller! 


Någon som testat denna produkt? Jag är iaf riktigt nyfiken på den..


- Här hittar du produkter från ghd -

Kommentarer
Postat av: Kim

vad använder du för färg numer, nyfiken? det var ju du som introducerade mig till 12.2'an (silver) trivs jättebra med den och så länge jag bara använder den på utväxten upplever jag inte att det sliter nå vidare faktiskt.. :)

2009-02-05 @ 23:11:04
URL: http://giirlylicious.se
Postat av: Samantha

en nattkräm för håret? lät mest bökigt, klibbigt, kladdigt och omöjligt :P

2009-02-06 @ 17:50:49
URL: http://samanthasanchez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0