Trött

Det svider i mina ögon. Men det är kanske inte bara för att jag är trött, utan för att jag precis lagt på lite creme runt ögonen oxå, eftersom jag naturligtvis blivit torr där oxå :/ Men kinden ser mycket bättre ut :) Känns toppen!


Min älskling vill att jag skulle skriva ner att han är bäst.. så okej då gubben. Du är bäst! Men de visste du ju redan att ja tycker :) Bästa som finns! Bästa killen som gått i ett par skor. Det är du de :)


Nu ska jag sussa, börjar 8 imorgon. Så det är dags för lite sömn nu. Natti på er!

Kommentarer
Postat av: samantha

det är så grymt irriterande :( jaså fick du det? :s vad använde du för cremer?

2009-02-04 @ 18:41:18
URL: http://samanthasanchez.blogg.se/
Postat av: Johanna

Härligt att din kind är bättre! Trivs du i 08:eland?? =) Som norrlänning är det rätt jobbigt med allt stressande, tyckte jag iaf när jag bodde där. Varför springa till tunnelbanan när det kommer en till efter 5 minuter liksom! ;-) =)

2009-02-04 @ 20:38:40
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0