Vilken underbar dag!

Jobbat från 09.00 till 19.10
Och jag kan med ett leende på läpparna säga att det ser ljust ut ;) Dagen har varit helt underbar! Verkligen :) Först o främst så har brudarna styrt upp ALLA papper.. allt låg innan huller om buller i en låda vid disken, vilket jag blev galen på. Städade om vart annat men likt förbannat blev det snabbt kaos igen. Men nu ni :) Nu är det ordning o reda i pärmar! Bra där :) Sen fick jag mig en liten överraskning när jag kom in på lilla lagret. Städat o mer ordning även där. Nu är det nämligen skyltat där inne vilket jag tycker va en KANON IDÈ! Gud va glg jag blev :) Det ska ni veta! Bra jobbat i helgen!!! Nu ska jag inte förstöra den här glädjen med att tala om att jag inte alls blev lika glad när dior tjejen kom o fixade hos oss.. Så det tar jag inte här. Så vidare till att dagen bara har varit helt underbar! Jag har jobbat med S och det har funkat hur bra som helst. Duktig tjej det där! :) Hon skulle passa på skönhet! Vi har fått mycket gjort, tagit en sak i taget o jag har inte känt mig uppstressad en enda minut. Så jäkla skönt!!! Jag hoppas det fortsätter så här nu. Fan va lyckat allt kommer bli då :) Så nu kör vi tjejer. Planera dagen o ta en sak i taget. Då går allt som en dans. Man får så mycket mer gjort och man mår så mycket bättre. Det här ser jag fram emot, vi kommer klara det gallant :)

__________________________________________________________________

Snön ligger kvar. Galet, hehe! Har sålt en del stjärtlappar idag, endast 24.50kr.. galet billigt. Så kom in på Åhléns o fynda dig en stjärtlapp o åk lite ;)

   

Har oxå fått den glada nyheten att vi åker upp till härnta redan på onsdag kväll :) Perfekt! Då får vi en extra dag där uppe :) Känner mig glad idag!! Vad beror det på? Skönt är det iaf. Hihi!

Imorgon ska jag till doktorn på morgonen, får vi se vad mina blodprovsrör har visat. Kan ju glatt meddela att körtlarna är borta nu iaf. Vilket är bra för annars skulle dom ha punkterats o det hade blivit ännu mera provtagningar. Så det slipper jag ju nu.. förhoppningsvis.

Ska käka lite mat nu jag, älsklingen har gjort egen pytt. Mums! Sen ska jag försöka styra upp nån skiva som vi kan dunka med i bilen på onsdag.. Blir ju några timmars sittande. Ses o hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0