What to do?

Sitter här i soffan.. jag o älsklingen. Ätit lite varma mackor o lite chips. Händer ingenting här.. haha :) Och ingen uppdaterar sin blogg heller. Alla verkar ha fullt upp förutom jag :P Tar väl min cola o kollar vidare då...



Förresten.. jag har testat en hårinpackning nu, Aussie - 3 minute miracle Reconstructor (för skadat hår) .. Storsuccé i London. Så vi får väl se hur bra den är :) Håret är fortfarande lite fuktigt.. men det känns lovande. Är den bra köper jag hela serien.. finns schampo, balsam o hårinackning.. även för olika hårtyper. Nice nice :) Finns hos bl.a Åhléns!


Kommentarer
Postat av: Myh

Ville bara påminna dig om salvan, propyless! Den är såå bra =) pröööva! funkar på eksem också =) mycket återfuktande, o ingen fet salva! love u

2009-02-01 @ 21:57:04
Postat av: *Sandi*

Kul att du testar den nya serien tjejen =) Jag var själv nyfiken på den.. men måste ta slut på alla hundraelva schampon, inpackningar o annat kul man redan har.. haha!!



Har tvättstuga nu så jag är helt fast här hemma.. Suck va trist!!!



Well well.. vi ses imorgon. Kraaam!

2009-02-02 @ 16:19:42
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/
Postat av: mia

har hört att den serien är jätte dålig. att folk har tappat hår o grejer :S

2009-02-05 @ 11:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0