Är det bara jag?

Haha! Det verkar som att det bara är jag som inte har nåt liv ;) Ingen uppdaterar sin blogg.. förutom jag. Vad gör alla? Jag är ju så nyfiken? :) Vad hände hemma i Härnösand igår? Tell me! Uppdatera bättre :)


Jag har iaf vart en duktig tjej idag, eller aa både jag o min älskling. Först tog vi en promenad till Ica maxi i solna för att handla hem lite mat. Blev 2 papperskassar med mat, bra att ha :) Vi veckohandlar ju, eller 2 ggr i månaden handlar vi rättare sagt. Sen blev det ju såklart gubben som fick bära kassarna till tbanan. Väl hemma plockade vi in maten i kylen o sen fikade vi en snabbis. Och nu har vi precis städat klart hela lägenheten. Skönt som fan. Det va riktigt skitigt här alltså. Blir lätt så när man vart bortrest några dagar o när båda jobbar, en natt o en dag. Men nu så skiner det här hemma :) Klockan 18 ska vi tvätta massor oxå. Det behövs verkligen det oxå. Men tills dess blir det lugna gatan här i soffan, har lite ont i magen... ätit för lite igår o idag tror jag.. Får styra det sen med den goda fiskgratängen vi ska göra.


Hoppas er första dag på 2009 har varit bra! Det har min vart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0