Dagen idag

Jobbat 09.00-17.00. Rätt skön dag.
Första timmen va lugn o skön. Jag o Sandi plockade upp lite nyheter från Lancôme och Dior. Bland annat nya läppglanser från Lancôme. Fanns en hel del snygga färger :) Sandi hittade en som passade kanon på henne, jättesnyggt! Den svartglittriga dom kommit ut med vet jag dock inte vad jag ska tycka om? Halloweeeen.. eller nåt annat... icke så fint! Tror inte det kommer gå.. nånstans! Sen har det gjorts lite planogram, en hel del kassa och lite kundkontakt :) Clinique går bättre o bättre!!! Kom igen nu tjejer, klart vi klarar det här :) Idag måste vi sålt för mer än 3000 iaf :) Och det är ju målet varje dag! Kämpa kämpa kää-äämpaaaa!

Nu sitter jag hemma. Precis tvättat av mig makeupen, ser förjävlig ut på höger sida :( Galet torr och kanske 30 prickar. Usch, jag mår dåligt över det här. På tal om torr oxå, jag är kruttorr på mina händer, mina armar och mina ben oxå. Jag behöver FUKT! Jag har en torrhetsperiod nu tydligen! Ansiktet är alltid värst :( Dumma blemmor o skit. Bort med er, varför har ni ploppat upp här hos mig? Dummisar!

Nu ska jag testa vår nya motionscykel... Nu jäklar ska det cyklas! Varje kväll..  jämt jämt :)

Imorgon är det freeeedaaaaag! Världens bästa freeedaaaag, för då kommer eeeelin... Eeeelin o Jooohnnyy. Och johan möter upp dom på centralen, sen kommer dom till mitt jobb :) Längtas!!!!


Nu... cykeln!

Kommentarer
Postat av: *Sandi*

Jupp jupp! Stämmer gums. Vi sålde mer Clinique efter att du hade gått hem idag :) Vi är såååå grymma vi alla skönhetsbruttor visst va!!?? Hahaha!!



Fortsätter vi så här så bra.. så kanske vi t.o.m får gåvor som bra insats.. fick vi förra gången! Me like!! :D



Ses imorgon! Kraaaam... <3

2009-01-29 @ 20:50:32
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/
Postat av: Emma

jag kan rekommendera mandelolja. jag är oxå väldigt torr , framförallt i ansiktet och jag använder det och tycker att det funkar bra !

2009-01-30 @ 08:41:15
URL: http://emmaeliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0