En liten tävling


Bara för er mina återkommande läsare.
Ôscillation ligger i potten, vibrerande mascara i svart från Lancôme  (Helt ny, ej använd) Håller man den lilla knappen intryckt vibrerar borsten.

I butik kostar den ca 340kr.

Eftersom jag vet att jag har några återkommande läsare tänkte jag dra några frågor om mig själv och allt som hänt tidigare sen bloggens start. Antingen kommer ni ihåg eller så får ni allt bläddra tillbaka och leta :)

Det är så tråkigt att bara ge bort allt, nånting kan ni ju få kämpa för :) Eller hur? :P Tävlingen är öppen för alla som vill, både nya och gamla läsare.

Lycka till :)









1. Jag har tidigare nämnt min mammas och min sambos födelsedag, hur mycket fyllde dom?

2. Jag fick en överraskning av min älskling, ett presentkort på 1000kr, vart?

3. Sommaren -07 gav mig nånting väldigt speciellt, vad?

4. Vad gjorde jag och min sambo på nyårsafton?

5. Nämn 3 saker jag fick i julklapp?

6. Vart i sthlm jobbade jag innan mitt nuvarande jobb?

7. Clinique har en ny creme som skyddar en torr & känslig hy, vad heter den?

8. Vilken färg har vi målat på fondväggen i hallen?

9. När jag fyllde år fick jag en plattång av min sambo, vilken?

10. Jag köpte en creme på apoteket mot finnar, vilken?



Lycka till nu :) Tävlingen pågår till söndag den 1/2.
Dom rätta svaren kommer i ett inlägg på söndag eftermiddag, vinnaren meddelas även i det inlägget.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej. Nu har jag kämpat med att besvara frågorna. Hoppas dem är rätt.



1. Mamma 50, Johan 27

2. Naglelförlängning

3. Ett jobb i Sthlm

4. Du var hemma ensam medans Johan jobbade

5. Presentkort H&M, Skinnhandskar och Dkny Be delicious

6. Åhléns, Skärholmen

7. Comfort on call

8. Grön

9. GA.MA Laser Ion

10. Stioxyl



Puss

2009-01-28 @ 21:57:53
URL: http://elinenelin.blogg.se/
Postat av: Madde

hmmm undrar om man vågar sig på denna tävling...

2009-01-29 @ 13:25:25
Postat av: Elin A

Hej!

Hur skickar man in svaren då? :)

2009-01-31 @ 23:51:41
URL: http://lovefromtrondheim.blogg.se/
Postat av: Elin A

Åh, fick svar direkt, jag som väntat så länge på att skicka in för att ingen annan ska se mina svar, haha. Men jag testar skicka in och hoppas på det bästa! Är ruskigt sugen på mascaran! :)



1. Jag har tidigare nämnt min mammas och min sambos födelsedag, hur mycket fyllde dom?

50 respektive 27



2. Jag fick en överraskning av min älskling, ett presentkort på 1000kr, vart?

Elenas Naglar



3. Sommaren -07 gav mig nånting väldigt speciellt, vad?

Den bästa kvällen då du träffade Johan



4. Vad gjorde jag och min sambo på nyårsafton?

Du satt hemma helt ensam medans din sambo jobbade



5. Nämn 3 saker jag fick i julklapp?

Parfym, Dkny Be delicious, Ipod shuffle, Presentkort på H&M



6. Vart i sthlm jobbade jag innan mitt nuvarande jobb?

Åhléns 23 stationer bort;), minns inte vad stället hette och kan verkligen inte hitta det någonstan i bloggen..



7. Clinique har en ny creme som skyddar en torr & känslig hy, vad heter den?

Comfort on call



8. Vilken färg har vi målat på fondväggen i hallen?

Mörkt brun med ränder



9. När jag fyllde år fick jag en plattång av min sambo, vilken?

GA.MA Laser Ion



10. Jag köpte en creme på apoteket mot finnar, vilken?

Stioxyl

2009-01-31 @ 23:54:17
URL: http://lovefromtrondheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0