Härnösand



Här har vi fina Härnösand. Min hemstad. Saknar saknar saknar. Längtar till sommaren, lite semester i världens underbaraste sommarstad. Ja tack :) När man bor i Härnösand uppskattar man inte ett skit där för man är så less på allt o alla. Aldrig ha nåt o göra, förutom att supa gärnet på helgerna.. kanske till och med en vardag. Annars är det jobb som gäller o inte mycket mer än så. Jo kanske en stjärtlappssväng i Björnens backe på vintern eller varför inte en (till) film med nån som vanligt. Man spyr på allt till slut. Sommaren är bättre, då är det spriten som gäller 5 dagar av 7 och sen bad och snabbmat resten.. haha! Näärå, sommaren är fin som fan :) Faktiskt! Men iaf, sen när man flyttar ifrån allt börjar man (tro det eller ej) men sakna stället mer o mer. Uppskattar allt så mycket mer. Härnösand blev helt plötsligt nånting väldigt bra. Iallafall i mina ögon :) Älskar Härnösand. Saknar Härnösand. Men skulle jag inte få sakna det skulle jag inte gilla det. Ni förstår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0