Helg :)

Då va det helg. Jobbade till 18.00. Nu sitter jag hemma, ska snart iväg igen o möta upp älsklingen o min goda vän Elin o hennes sambo. Gubben är o möter dom på centralen.. Sen ska vi handla o äta i sumpan. Yeee! Nice :)


En läsare rekomenderade mig mandelolja.. Jag undrar om jag en törs prova :/ Grejen är ju att det är både kruttorrt i ansiktet blandat med blemmor o skit på samma ställe. Jag vet inte vad det är jag fått för skit. Måste vara nån allergi.. Kliar som satan iaf!!! Och ju mer jag kliar ju värre blir det... och sluta klia kan jag ju inte (?) Dum man är. Blir läkaren snart iaf. Vägrar detta mer! Ja men iaf.. på kroppen kanske jag kan testa mandelolja.. dock tål jag ju inte duscholja eller massageolja, då får jag direkt utslag o skit. Jag är JÄTTE!!!!!!!!!!!!känslig!!!!!!!!!!!!! :( Skittråkigt, men det är som det är. Tror läkaren får skriva ut nåt bra. Brukar funka då jag får mina allergi/eksem attacker! Så, ja :) Men tack för tipset!!



Jättehungrig nu oxå.. hoppas dom ringer snart o säger att dom är på G. Orkar inte vänta mera ju. Ska borsta tänderna.. känner mig döäcklig. Haha. Ha en underbar fredagkväll alla! Puss på er


Kommentarer
Postat av: Myh

hej o välkommen till mina hudproblem typ! har haft de så länge jag kan minnas. pröva propyless, receptfritt på apoteket. den har då hjälpt mig en hel del =) när jag träffade hudläkaren rekomenderade han den till mig. salvan är INTE fet, de är en lotion o är super. funkar underbart bra ibland, o hyfsat ibland! tycker du borde pröva den iaf =)



kraaaaamar!

2009-01-30 @ 19:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0