Jättekul med Clinique kurs 08.00

Klockan ringde 06.00 .. 06.02 stod jag i badrummet. Bra där Zandra!
Clinique kurs idag 08.00 :) Wiihoo! Kände att jag hade en ganska bra dag idag. Så på mindre än en timme va jag klar :) Lite sur över att det är snö o halt ute då jag ville ha mina klackisar. Men men. Kom iväg i bra tid och mötte upp min kollega Sandi på centralen. Vi gick till hotellet och frågade i receptionen vart Clinique skulle hållas. Hon ringde nåt samtal och frågade sen oss om det verkligen va idag? För dom hade Clinique hos sig igår. Förbannat tänkte jag. Tyckte det va lite konstigt då det va igår vi EGENTLIGEN skulle gått från första början. Sandi ringde bossen.. och mycket riktigt.. Det va igår! (?) Så, alltså! VI HAR ÅKT IN TILL STAN (Jag är ledig) FÖR ATT FÅ REDA PÅ ATT DET INTE ÄR NÅN KURS IDAG!?!?!?!? Jag är riktigt förbannad.... Och HUNGRIG. Bra där!!!! ELLER INTE. Jag har gått upp klockan 06.00 helt i onödan på min LEDIGA dag :( Fan asså! :(

Som tur är kommer Clinique Victoria till oss idag, hon ska vara säljstöd för Clinique Gwp:n. Så Sandi skulle höra med henne om inte vi kunde få en liten kurs ändå. Det är ju rätt viktigt faktiskt. Och roligt o lära sig. Jag tror det löser sig.. Men för det är jag inte glad just nu. TVÄRTOM! Believe me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0