Kärring!

Trött och slut efter en dag på jobbet. Jag och älskling bestämde oss ändå för att tvätta. Och tur som va fanns det en ledig tid, den som hade bokat "checkade" inte in på en halvtimme... så tiden blev ledig o vi tog den. När vi kom in i tvättstugan ligger det tvätt i maskinerna!?!?!? Jag frågade om det va kvinnan som hade på andra sidan som lagt tvätt i maskinerna.. Och ja, tydligen. Hon hade alltså tagit BÅDA sidor, fast hon bara hade en sida bokad!?!?!?! Is that okey??? ÖHH NÄÄÄÄ! Jag sa åt henne att hon fick ta ut hennes kläder ur maskinerna, eftersom vi hade tvättiden nu. " Ja men ni kom in för sent" vräker hon ur sig...!?!?!?! NÄÄÄÄ Det gjorde vi inte sa jag. Vi har nyss bokat.. eftersom tvättiden va LEDIG. Den som egentligen bokat från 19 VA SEN! Inte vi. Så ta ur tvätten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gud så förbannad hon blev. För hon hade ju av nån anledning rätt att ta BÅDA sidor i tvättstugan... Trots att hon inte bokat den andra.. osv osv osv... "Får jag ta ur mina egna kläder ur maskinerna då eller ska du göra det oxå" sa hon argt.. JAAA TA UR DINA FÖRBANNADE kläder för jag vill INTE ta i dom. Okej!? Människan tyckte alltså att hon hade rätt till att ta en LEDIG tids maskiner.. bara så där. Du missade poängen din kärring! Bokar man och inte "checkar" in på en halvtimme blir tiden ledig så någon annan kan boka in sig. Och det va precis vad vi gjorde.

Hon hade mage att säga åt mig att hålla käften oxå! Då brann det kan jag säga. Hon jävlades med fel människa, fel tidpunkt. TRÖTT som fan efter jobbet, less på många puckon.. oxå kommer hon o ber mig hålla käften! FEL FEL FEL. Hon fick höra ett å annat, o hör jag ett ljud till från henne... Aaa. nää... jag vet inte. Kärring! Inte bara kärring... en jävla f***a! De vet hon redan, för de fick hon allt höra!


Gryyyymt, din gris!

Ska tillägga oxå att vi tvättar för fullt. Jag ger mig fan aldrig när jag vet att den andra gör fel. ALDRIG. Håller inte igen med nåt. Aaaa, så nu har man rena trosor till imorgon oxå... Härligt va? ;P haha

Kommentarer
Postat av: *Sandi*

Hahahaha!!! Läste nyss ditt inlägg.. du e bara föööör störtskön Z!!! Love it =D Fortsätt så i den sköna andan.. skrattar högt Kramiz!

2009-01-21 @ 22:17:11
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0