Kul :)

Va inne på jobbet idag. Fick sms av Sandi att Clinique Victoria ville att jag kom in. Och de va samma tjej som hemma i Norrland :) Glad överraskning. Hon tog säljet lite snabbt och skulle höra av sig här framöver o se hur det gått med gwp:n. Även boka in en tid, och även en liten kurs till oss (Eftersom vi missade). Det va väl de jag visste, de skulle ordna sig ändå. Köpte mig en makeuprengöring från Clinique oxå. Blir galen på mina blemmor/finnar/utslag (?) Tror det kanske börjar bli lite bättre.. Men vi får väl se. Äter mina zinktabletter och rengör noggrant med anti-blemish. Ja, som sagt.. vi får se. Annars blir det till o gå till en hudläkare. Vägrar ha detta problem så mycket längre till. Punkt.


Annars är det städning som pågått/pågår här hemma. Man får ju finfrämmande i helgen :) Elinpelin o Johnnyponny. Det kommer bli så jäkla skojigt :) Får se hur det blir med pappa o co om dom kommer förbi nåt.. Hade vart roligt det oxå.

Tror förresten jag hittat receptet på sandras marrängtårta nu.. Letade förbrilt på google, och till slut hittade jag det. Blir kanske en tårta i helgen då? Den är ju så galet god, precis i min smak :)


Nu ska jag väcka darling.. sen blir det tvättis och dammsugning. See ya suckers!


Kommentarer
Postat av: Kim

funkar anti-blemish? :)

2009-01-28 @ 22:14:32
URL: http://giirlylicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0