Ledig 2 dagar

Jaha, imorse skulle jag till läkaren ja. Gick jag dit? Nee! Typiskt mig. Men jag tror faktiskt att "ärtorna" har blivit mindre. Jag väntar några dagar till. Förkyld börjar jag helt klart bli iaf. Lite halvsnorig o trött. Nyser lite då o då. Så jag tror nog att allt detta kan ha nåt samband. Vi får se.

Ledig idag och imorgon. Jag o älsklingen tog oss en riktigt sovmorgon idag, klev upp runt halv 1 om inte senare till o med. Behövdes nog, iaf för min trötta kropp. Tog mig en lång varm skön dusch direkt när jag klivit upp. Skrubbade hela kroppen, och stressade inte det minsta. Känner mig gansla pigg nu. Behöver lite mat bara. Gubben är o tränar sin taiboxning nu, sen när han kommer hem blir det middag o sen bio o lite shopping.

Skönt o vara ledig :) Tar dagarna som dom kommer. Inge stress, ingenting :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0