Lite glad är jag allt

Fick höra idag att jag blir fast anställd på mitt nuvarande jobb, vilket känns hur bra som helst. Jag trivs ju så sjukt bra :) Så jag är jätteglad! Underbara arbetsplats o arbetskamrater :)

Idag har vi grejat massor med rean på jobbet. Vi blir fasen aldrig klara :) Vi hittade ju flera korgar till med utgångna varor idag. Jag tror att S har fixat reaborden väldigt bra nu :)



Fick även Maybelline´s nya COLOSSAL Volum express Mascara och L´Oréal´s nyaste läppstift Infallible Longwear Lip Duo Compact från jobbet idag. Får väl se om det är nåt som är bra :)

 


Min älskling fick även hem L´Oréal´s rengöring Hydra Energetic från Café som jag beställde hem till honom för ett tag sen. Kanske det kan bli nåt jag kan rekomendera för mina kunder. Även det får vi se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0