Lördag

Idag ska vi till Barkarby jag o min älskling. Vi fick ju lite presentkort på IKEA så vi ska styra upp en del som fattas här hemma. Roligt som fan :)


Gubben for till sumpan en snabbis nu för att fixa lite innan. Sen blir det lunch och sen iväg. Sitter o lyssnar på Amy Macdonald - This is the life och kan inte annat än tycka att den är skön som fan. Inte alls min smak då jag är en rnb o hiphop lover :) Men jag har helt fastnat för den här..


Bossen ringde idag, hon frågade om jag kunde hoppa in imorgon.. hade blivit nån miss i schemplaneringen. Och eftersom det bara handlar om 5 timmar så hoppar jag självklart in :) Hon blev gladast o det är fan mycket värt :)


Nu ska jag börja med maten... Vi hörs!
Ååå alla härnösandsbor, UPPDATERA bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0